Bedrijfsevents
Creatief, innovatief & to the point…
Uw bedrijf houdt een opendeurdag of opent een nieuw kantoor?
Of u vindt het gewoon tijd om uw klanten of werknemers eens te verwennen.
Wilt u een evenement of themafeest dat barst van de creativiteit en originaliteit met een WAAUW-gevoel?
Dan is BIZZevents hiervoor de juiste partner. Wij zoeken de juiste locatie, acts, aankleding, catering… en regelen alles tot in de kleinste details.
Onze events zijn altijd uniek, op maat en exclusief.
Wij coördineren alles, één aanspreekpunt, één verantwoordelijke. Zorgeloos genieten en feesten…
Feesten zonder zorgen…
Mensen blij maken, daar draait het om!
Reviews
In juni organiseerden we een bedrijf barbecue voor 700 personen op onze bedrijfssite te Anderlecht.
Bizzevent nam de volledige organisatie op zich.
Hierbij wil ik het team prijzen en bedanken voor hun inzet en toewijding.
Er werd heel veel passie en moeite gestoken in het creëren van een onvergetelijke ervaring voor onze werknemers.
De vriendelijkheid, professionaliteit en oog voor detail zorgden voor een groot succes.
Hierbij wil ik het team prijzen en bedanken voor hun inzet en toewijding.
Er werd heel veel passie en moeite gestoken in het creëren van een onvergetelijke ervaring voor onze werknemers.
De vriendelijkheid, professionaliteit en oog voor detail zorgden voor een groot succes.
Bedrijfsbarbecue Onafhankelijke ziekenfondsen
We hebben de organisatie van ons feest volledig in handen gegeven van Bizz Events. We
kunnen zeggen dat de organisatie gewoon T O P was! Alle zaken die jullie aangebracht
hebben zoals live groep, photobooth, traiteur en uiteraard jullie eigen bediening waren
méér dan geslaagd!!!
D I K K E M E R C I aan de hele crew van Bizz Events!
B R A V O!!
D I K K E M E R C I aan de hele crew van Bizz Events!
B R A V O!!
30 jaar Pieters Patrick bvba
Met ons advocatenkantoor deden we dit jaar opnieuw beroep op BIZZevents om onze jaarlijkse zomerbarbecue te organiseren.
Alles was opnieuw perfect tot in de puntjes geregeld; Luc en zijn team hadden alles op elk moment perfect onder controle, decoratie was prachtig en helemaal passend bij de sfeer; de samenwerking met het jazzbandje en de fotograaf (beiden aangebracht door BIZZevents) verliep uitstekend en zoals steeds werd op voorhand en ruim op tijd alles voor ons klaar gezet en achteraf netjes opgeruimd.
"Feesten zonder zorgen", BIZZevents maakt opnieuw zijn slogan meer dan waar.
Alles was opnieuw perfect tot in de puntjes geregeld; Luc en zijn team hadden alles op elk moment perfect onder controle, decoratie was prachtig en helemaal passend bij de sfeer; de samenwerking met het jazzbandje en de fotograaf (beiden aangebracht door BIZZevents) verliep uitstekend en zoals steeds werd op voorhand en ruim op tijd alles voor ons klaar gezet en achteraf netjes opgeruimd.
"Feesten zonder zorgen", BIZZevents maakt opnieuw zijn slogan meer dan waar.
Caroline BogaertCrowell & Moring
We werken al verscheidende jaren samen met Bizz events wanneer we een event hebben ons bedrijf.
Wederom een geslaagde editie ... TOP !
Thema was "route 66" ... het Bizz team transformeerde het bedrijfsresto om tot een gezellige ruimte met oog voor detail en accessoires. De bediening was excellent ! Steeds de nodige WOW effecten en het originele inrichting.
Topteam dank je wel Luc, Ann, Ruben en het ganse Bizzevents team. Wij gaan door met jullie!
Thema was "route 66" ... het Bizz team transformeerde het bedrijfsresto om tot een gezellige ruimte met oog voor detail en accessoires. De bediening was excellent ! Steeds de nodige WOW effecten en het originele inrichting.
Topteam dank je wel Luc, Ann, Ruben en het ganse Bizzevents team. Wij gaan door met jullie!
Thierry Van BelleHonda
Zeer aangename en professionele samenwerking waar naar de klant wordt geluisterd. Alles verliep vlekkeloos van begin tot einde. Prachtig decor ! Personeel zeer vriendelijk en zeer behulpzaam.
Uiterst verzorgde catering: zeer lekker en meer dan genoeg ! Opvolging van begin tot einde met debrief achteraf . Aanrader om zo een feest te organiseren : één contact punt, zo gemakkelijk kan het zijn. Ik kan het iedereen aanraden.
Bij Bizzevents wordt de klant hoog in het vaandel gedragen. Chapeau ! We zien elkaar zeker weer voor een volgend event !
Uiterst verzorgde catering: zeer lekker en meer dan genoeg ! Opvolging van begin tot einde met debrief achteraf . Aanrader om zo een feest te organiseren : één contact punt, zo gemakkelijk kan het zijn. Ik kan het iedereen aanraden.
Bij Bizzevents wordt de klant hoog in het vaandel gedragen. Chapeau ! We zien elkaar zeker weer voor een volgend event !
Martine De BeysBisnode
Thank you for this special evening! A big big THANK YOU to you and your wonderful team for creating a very special and unforgettable evening for and with us!
Everybody was excited and happy and the feedback that we received so far is simply fantastic! The food, the drinks, the show, the music, the friendly and great team, the security, the small and also big last minute things that you organized on short notice - everything was perfect!
Looking forward to many more Events together!! 😉 Thank you very much and all the best
Everybody was excited and happy and the feedback that we received so far is simply fantastic! The food, the drinks, the show, the music, the friendly and great team, the security, the small and also big last minute things that you organized on short notice - everything was perfect!
Looking forward to many more Events together!! 😉 Thank you very much and all the best
Eurostar 2000 TeamMercedes AMG Sint-Pieters-Leeuw
17/9 was een super-organisatie met een goeie partner Bizzevents met 300 gasten!
De gemaakte afspraken werden nagekomen en er was flexibiliteit bij de laatste voorbereidingen en op het moment zelf!
Een aanrader!
De gemaakte afspraken werden nagekomen en er was flexibiliteit bij de laatste voorbereidingen en op het moment zelf!
Een aanrader!
Heidi LenaertsFlux50
Vorige
Volgende